תחרות הבראקטים – ההרשמה בעיצומה / רועי ויינברג

גם השנה אנחנו עושים תחרות בראקטי פלייאוף ואתם מוזמנים להשתתף.

איך נרשמים?


1. נכנסים ל-http://nbabracketology.com/ (לחצו כאן)..

2.לוחצים על הכפתור Sign Up (ניתן להתחבר באמצעות פרטי הטוויטר/הפייסבוק שלכם, או ליצור חשבון).

3.לאחר מכן לחצו על הכפתור הזה, או שתדביקו את הלינק הבא בדפדפן שלכם: https://www.nbabracketology.com/group/view/7816

4.לחצו על Join This Group.

5.מלאו את הבראקט ותנו לו שם.

6.לחצו על Save Changes.

7.לאחר מכן כנסו שוב לליגה ולחצו על Join This Group.

8.עכשיו לחצו על Select a Bracket ובחרו את הבראקט שמילאתם.

9.אתם חלק מהתחרות.

*

מזרח:

בוסטון סלטיקס (1)-שיקגו בולס (8)

מאזן בעונה הסדירה: 2-2.
מפגש אחרון בפלייאוף: סיבוב ראשון ב-2009 (בוסטון ניצחה, 3-4).
מאזן כל הזמנים: 0-4 לבוסטון.

המפגשים:
משחק ראשון: 17.4, 1:30 (כל השעות לפי שעון ישראל), בוסטון.
משחק שני: 19.4, 3:00, בוסטון.
משחק שלישי: 22.4, 2:00, שיקגו.
משחק רביעי: 24.4, 1:30, שיקגו.
משחק חמישי*: 27.4, בוסטון.
משחק שישי*: 29.4, שיקגו.
משחק שביעי*: 1.5, בוסטון.

* אם יהיה בכך צורך

קליבלנד קאבלירס (2)-אינדיאנה פייסרס (7)

מאזן בעונה הסדירה: 1-3 לקליבלנד.
מפגש אחרון בפלייאוף: סיבוב ראשון ב-1998 (אינדיאנה ניצחה, 3-1).
מאזן כל הזמנים: 1-0 לאינדיאנה.

המפגשים:
משחק ראשון: 15.4, 22:00, קליבלנד.
משחק שני: 18.4, 2:00, קליבלנד.
משחק שלישי: 21.4, 2:00, אינדיאנה.
משחק רביעי: 23.4, 20:00, אינדיאנה.
משחק חמישי*: 26.4, קליבלנד.
משחק שישי*: 28.4, אינדיאנה.
משחק שביעי*: 30.4, קליבלנד.

* אם יהיה בכך צורך.

טורונטו ראפטורס (3)-מילווקי באקס (6)

מאזן בעונה הסדירה: 1-3 לטורונטו.
מפגש אחרון בפלייאוף: הקבוצות מעולם לא נפגשו לסדרה.

המפגשים:
משחק ראשון: 16.4, 0:30, טורונטו.
משחק שני: 19.4, 2:00, טורונטו.
משחק שלישי: 21.4, 3:00, מילווקי.
משחק רביעי: 22.4, 22:00, מילווקי.
משחק חמישי*: 25.4, טורונטו.
משחק שישי*: 28.4, מילווקי.
משחק שביעי*: 30.4, טורונטו.

* אם יהיה בכך צורך.

וושינגטון וויזארדס (4)-אטלנטה הוקס (5)

מאזן בעונה הסדירה: 1-3 לוושינגטון.
מפגש אחרון בפלייאוף: סיבוב שני ב-2015 (אטלנטה ניצחה, 4-2).
מאזן כל הזמנים (בסדרות פלייאוף): 2-3 לוושינגטון.

המפגשים:
משחק ראשון: 16.4, 20:00, וושינגטון.
משחק שני: 20.4, 2:00, וושינגטון.
משחק שלישי: 22.4, 22:30, אטלנטה.
משחק רביעי: 25.4, 3:00, אטלנטה.
משחק חמישי*: 27.4, וושינגטון.
משחק שישי*: 28/29.4, אטלנטה.
משחק שביעי*: 30.4, וושינגטון.

* אם יהיה בכך צורך.

מערב:

גולדן סטייט ווריורס (1)-פורטלנד טרייל בלייזרס (8)

מאזן בעונה הסדירה: 0-3 לגולדן סטייט.
מפגש אחרון בפלייאוף: סיבוב שני ב-2016 (גולדן סטייט ניצחה, 1-4).
מאזן כל הזמנים: 0-1 לגולדן סטייט.

המפגשים:
משחק ראשון: 17.4, 3:30, גולדן סטייט.
משחק שני: 20.4, 5:30, גולדן סטייט.
משחק שלישי: 23.4, 5:30, פורטלנד.
משחק רביעי: 25.4, 5:30, פורטלנד.
משחק חמישי*: 27.4, גולדן סטייט.
משחק שישי*: 29.4, פורטלנד.
משחק שביעי*: 1.5, גולדן סטייט.

* אם יהיה בכך צורך

סן אנטוניו ספרס (2)-ממפיס גריזליס (7)

מאזן בעונה הסדירה: 2-2.
מפגש אחרון בפלייאוף: סיבוב ראשון ב-2016 (סן אנטוניו ניצחה, 0-4).
מאזן כל הזמנים: 1-3 לסן אנטוניו.

המפגשים:
משחק ראשון: 16.4, 3:00, סן אנטוניו.
משחק שני: 18.4, 4:30, סן אנטוניו.
משחק שלישי: 21.4, 4:30, ממפיס.
משחק רביעי: 23.4, 3:00, ממפיס.
משחק חמישי*: 26.4, סן אנטוניו.
משחק שישי*: 28.4, ממפיס.
משחק שביעי*: 30.4, סן אנטוניו.

* אם יהיה בכך צורך

יוסטון רוקטס (3)-אוקלהומה סיטי ת'אנדר (6)

מאזן בעונה הסדירה: 1-3 ליוסטון.
מפגש אחרון בפלייאוף: סיבוב ראשון ב-2013 (אוקלהומה ניצחה, 4-2).
מאזן כל הזמנים: 1-0 לאוקלהומה (לא כולל מפגשי הרוקטס מול סיאטל סופרסוניקס).

המפגשים:
משחק ראשון: 17.4, 4:00, יוסטון.
משחק שני: 20.4, 3:00, יוסטון.
משחק שלישי: 22.4, 4:30, אוקלהומה סיטי.
משחק רביעי: 23.4, 22:30, אוקלהומה סיטי.
משחק חמישי*: 26.4, יוסטון.
משחק שישי*: 28.4, אוקלהומה סיטי.
משחק שביעי*: 30.4, יוסטון.

* אם יהיה בכך צורך

לוס אנג'לס קליפרס (4)-יוטה ג'אז (5)

מאזן בעונה הסדירה: 1-3 לקליפרס.
מפגש אחרון בפלייאוף: סיבוב ראשון ב-1997 (יוטה ניצחה, 3-0).
מאזן כל הזמנים: 2-0 ליוטה.

המפגשים:
משחק ראשון: 16.4, 5:30, לוס אנג'לס.
משחק שני: 19.4, 5:30, לוס אנג'לס.
משחק שלישי: 22.4, 5:00, יוטה.
משחק רביעי: 24.4, 4:00, יוטה.
משחק חמישי*: 26.4, לוס אנג'לס.
משחק שישי*: 29.4, יוטה.
משחק שביעי*: 1.5, לוס אנג'לס.

*
המקומות הסופיים:

[table “13” not found /]
[table “15” not found /]

*

סדר הבחירות בדראפט 2017:

לוטרי:

בוסטון סלטיקס – 25% לזכייה בבחירה הראשונה. הבחירה במקור של ברוקלין, אבל הועברה בטרייד לבוסטון.

פניקס סאנס – 19.9% לבחירה הראשונה.

לוס אנג'לס לייקרס – 15.6% לבחירה הראשונה (אם הבחירה לא בטופ 3 אז היא עוברת לפילדלפיה. יש סיכוי של 53.1% שזה יקרה).

פילדלפיה 76' – 11.9% לבחירה הראשונה.

אורלנדו מג'יק – 8.8% לבחירה הראשונה.

ניו יורק ניקס – 5.3% לבחירה הראשונה.

מינסוטה טימברוולבס – 5.3% לבחירה הראשונה.

סקרמנטו קינגס – 2.8% לבחירה הראשונה.

דאלאס מאבריקס – 1.7% לבחירה הראשונה.

ניו אורלינס פליקנס -1.1% לבחירה הראשונה (אם הבחירה לא בטופ 3 היא הולכת לסקרמנטו. יש סיכוי של 96% שזה יקרה).

שרלוט הורנטס – 0.8% לבחירה הראשונה.

דטרויט פיסטונס – 0.7% לבחירה הראשונה.

דנבר נאגטס – 0.6% לבחירה הראשונה.

מיאמי היט – 0.5% לבחירה הראשונה.

*
מנג'ר דנבר אמר שלהחתים מחדש את מייסון פלומלי יהווה מטרה חשובה עבור דנבר בקיץ. פלומלי, שהגיע לקבוצה בפברואר, סיים את העונה בדנבר עם 9.1 נקודות, 8 ריב', 4 אס' ו-1.2 חסימות. פלומלי יהיה בקיץ שחקן חופשי מוגבל.

*

טוני אלן, גארד ממפיס, צפוי להעדר למשך כל הסיבוב הראשון לאחר שנפצע במשחק האחרון של העונה. אלן קלע העונה 9.1 נקודות ב-27 דקות למשחק ונחשב מומחה הגנתי.
*

דירק נוביצקי, ה-MVP ו-MVP הגמר לשעבר, הודיע שישחק בעונה הבאה שתהיה שנתו ה-20 באנ.בי.איי. העונה נוביצקי עם 14.2 נקודות ו-6.5 ריבאונדים במשחק.

*

פיל ג'קסון, נשיא פעילויות הכדורסל של ניו יורק, ישאר במועדון לשנתיים נוספות. ב-3 עונותיו הראשונות הניקס לא הגיעו לפלייאוף.

*

שון לונג (8.2 נקודות ו-4.7 ריבאונדים במשחק) ישחק בליגת הקיץ עבור פילדלפיה.

*

אורלנדו פיטרה את רוב הניגן, נשיא פעילויות הכדורסל של הקבוצה, לאחר שסיים את עונתו החמישית במועדון. בחמש העונות האלו אורלנדו לא עלתה לפלייאוף ותמיד סיימה במקום 11-15.

*
לאחר שלא שיחק בשני המשחקים האחרונים של גולדן סטייט (17-65), מאט בארנס עלול לפספס את משחקם הראשון בפלייאוף, מול פורטלנד בבית. העונה בארנס עם 5.7 נקודות ו-4.6 ריבאונדים במשחק במדי הווריורס.

*

אדי טברס, חתם בקליבלנד במקום לארי סנדרס ושותף במשחק הקאבלירס מול טורונטו (6 נקודות, 10 ריב' ו-6 חסימות). השחקן, שרשם בממוצע 3.5 חסימות במשחק בדי-ליג, חתם על חוזה תלת שנתי כאשר השנה הראשונה היא הפלייאוף של 2017. נוסף על כך, דאנטיי ג'ונס חתם בקבוצה לפלייאוף וגם הוא שותף מול הראפטורס (9 נקודות ב-12 דקות).

*

דנבר תתחיל בשיחות עם גארי האריס על הארכת חוזה. האריס יהיה שחקן חופשי מוגבל בקיץ 2018, והעונה הוא קלע 14.9 נקודות במשחק (50.3% מהשדה, 42% מהשלוש). דנבר יכולה להחתימו על הארכת חוזה עד ה-31.10.2017.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.
Subscribe
Notify of
91 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
התותח הקטמוני
התותח הקטמוני
7 years ago

תודה רבה רועי

יוסי
יוסי
7 years ago

מאזני עבר בסדרות פליאוף זה של ה-5 שנים האחרונות? איך הגיוני שהיו כל כך מעט סדרות עבר בין קבוצות? מילא סדרה או שתים מעולם לא נפגשו או נפגשו מעט פעמיים…אבל שכל הסדרות נפגשו מקסימום 5 פעמיים? זה נראה מעט מידי…

רביד אראל
רביד אראל
7 years ago

אפשר הסבר על הבחירות של ניקס ומיניסוטה? למה שהבחירות יתחלפו?

עידו גילרי
עידו גילרי
7 years ago

אני חושב שאתה טועה רועי. במקרה של שוויון מאזנים מחלקים את אחוזי הזכייה שווה בשווה בין הקבוצות בשוויון. אין הטלת מטבע על אחוזי זכייה בלוטרי.

עידו גילרי
עידו גילרי
7 years ago

לדעתי אתה מפרש לא נכון. הטלת המטבע היא רק במקרה ושתי הקבוצות לא זכו בהגרלה של שלושת המקומות הראשונים ואז יש צורך להחליט מי מהן תבחר ראשונה.
את האחוזים (יעני את כדורי הפינג פונג) להגרלה מחלקים שווה בשווה ביניהם.

KawaiNot
KawaiNot
7 years ago

לחלק כדורים באופן שווה, כלומר אחוזים. שקול להטלת מטבע. לא?

עמרי
עמרי
7 years ago

תודה רועי.הצטרפתי.

עידן
עידן
7 years ago

תודה רועי הצטרפתי

הלכתי על גמר קליבלנד-קליפרס וקליבלנד זוכים לצערי פעם שנייה ברציפות

משיח
משיח
7 years ago
Reply to  עידן

לללא

יאיר
יאיר
7 years ago

הצטרפתי, תודה רועי.
אני חוזה שבגמר ייפגשו גולדן סטייט וטורונטו

התותח הקטמוני
התותח הקטמוני
7 years ago
Reply to  יאיר

ּ+100 זה גם מה ששאני שמתי.

תום
תום
7 years ago
Reply to  יאיר

כנ״ל.
באופן כללי לתחושתי הסדר בין 4 הראשונות במזרח שרירותי, והסיבוב השני פתוח לחלוטין כאשר טורונטו ו-וושינגטון במצב טוב מאוד ״להפתיע״.

במערב קשה לראות מי תדגדג את ג״ס, ובאופן כללי ההיררכיה ברורה מאוד ומיוצגת בדירוג, פרט לקליפרס-ג׳אז שפתוח לחלוטין.

משיח
משיח
7 years ago

go capcake

ינון יבור
ינון יבור
7 years ago

תודה רועי.
תמיד במקרים כאלו עולה השאלה האם למלא את הבראקט עם הלב או עם הראש?
מצד אחד יותר סיכוי להגיד בסוף "צדקתי", ומצד שני סיכוי נמוך יותר לומר את אותה מילה, אבל הפעם מלווה בחיוך רחב בהרבה.

יונתן .S.
יונתן .S.
7 years ago

רשמתי זאת כבר בכתבה אחרת באתר, אבל אני חושב שבכח יש כאן פוטנציאל לאחד הסיפורים המעניינים של העונה, אם בוסטון תגיע לגמר המזרח.

מצב זה שם אותם עם המקום הראשון במזרח בפתיחת סדרת הגמר המזרחי + הבחירה הראשונה בדראפט הקיץ.

כולנו מודעים לכך שזאת אפשרות, אבל אם המזל והיכולת יהיו שם מהמצב הזה יתממש, יצטרכו לקחת את הקבוצה הזאת יותר ברצינות (למרות שאין ספק שאני מצדיק את חוסר ההירתעות מהם כרגע). כולי תקווה שבוסטון יצליחו לרומם את עצמם עד העונה הבאה למעמד של קונטנדרית שווה ל-3 הראשיות בליגה. מעבר לעובדה לקבוצה, זה יכניס המון תחרותיות לליגה ולמזרח בפרט. יהיה נחמד שיהיה לחברון תחרות רצינית לגמר הגדול ולא רק קבוצות שמקשות, אך ברגע האמת גם הן נופלות לרגליו. הסלטיקס עשויים בכך גם לעורר לחיים את היריבות מול LBJ שתגיע לשלב חדש, לאחר שהיא הופסקה במעברו למיאמי והירידה מגדולה של ה-Big 3.

אני אישית אבין למה הרבה לא ירצו לראות אותם מצליחים (הרבה עקב טענות חוזרות של "לא הוגן"), אבל בסופו של יום, לאוהד חסר הפניות זה יהיה משמח מאוד.

ינון יבור
ינון יבור
7 years ago
Reply to  יונתן .S.

בוסטון נראים לי כרגע הקבוצה הרביעית בטיבה במזרח (פירגנתי להם ניצחון בסיבוב ראשון ב-7 משחקים). הם לא ברמה של שלושת הראשונות במערב ושל קליבלנד. הם במדרגה שמתחת עם שתי האחרות של המזרח, ומקומות 4-6 במערב.

יונתן .S.
יונתן .S.
7 years ago

מבין למה אתה חושב ככה, אבל זכור שבסופו של יום, אם כל ההשפעה של הקאבס בנושא, הגעה למקום ראשון היא לא עניין פשוט. נכון שלאורי היה חסר חצי עונה ו-DC בנו שיטת משחק חדשה עם מאמן חדש, אבל גם לסלטיקס היו בעיות וקשיים והם עדיין היו הכי יציבים מהצמרת. אני אישית חושב טורונטו עדיין טובה מהם, אבל וושינגטון בעיניי פחות טובים.

חשוב אבל לציין – מטרת התגובה היא להבהיר שבסופו של יום אני מסתכל קדימה ולא רק על הפלייאוף עכשיו. לעומת טורונטו והוויזרדס, אצל בוסטון חלון האליפות לא נפתח עדיין. מבחינה טכנית לפחות. ולעומתן, יש לה סיכוי ממשי להרים קבוצה שתוכל להיות שווה ברמתה ל-3 האריות של הליגה.

כרגע קל להסתכל עליה ולהגיד שהם סתם עוד "אטלנטה – קבוצת עונה רגילה טובה", אבל היופי כאן הוא שזאת בכלל לא התקרה שלה וכנראה לא קרוב אפילו לקצה גבול הפוטנציאל שלה.

אם אסכם זאת בצורה פשוטה – מקום ראשון או לא, גם לעוף בסיבוב השני במזרח יהיה מכובד ויגדיר את העונה כמוצלחת. כי כרגע הם סיימו את העונה הרגילה מעל הציפיות וברור לרוב שרוב תשומת הלב של ההנהלה מופנית לדראפט ולאפשרויות שיהיו לה מאותו ערב (אם הבחירה או בטרייד).

ינון יבור
ינון יבור
7 years ago
Reply to  יונתן .S.

יונתן – אני מסכים.
הצרה היא שכבר שמענו כ"כ הרבה פעמים על "שחקנים מבטיחים" ו"קבוצות עם פוטנציאל" שרק צריכים עוד שנה שנתיים של התבשלות כדי להפוך לשושלת. כמו שאהוד אמר: איך זה נגמר, בסוף, כולם יודעים.
אם לא תנצל את הכאן והעכשיו, לא בטוח שיהיה אחר כך. שאל את OKC שהגיעו לגמר מול הלברונים וניבאו שיהפכו לחברי קבע במעמד הזה בעשור הנוכחי. שאל את הבולס או פורטלנד של לפני כמה שנים עם כל הצעירים המבטיחים. שאל את אנתוני דיוויס שכבר היה אמור לשלוט בליגה ועוד לא ניצח משחק פלייאוף.
בקיצור – מותר להיות אופטימיים, בטח אם אתה אוהד, אבל עשה זאת בזהירות…

יונתן .S.
יונתן .S.
7 years ago

ידידי, אני נזהר עם דבריי תמיד…אני מגיב המון על האפשרויות של בוסטון, כי אני אוהד את הקבוצה. אך עם זאת, שום דבר מהדברים שציינתי הם לא כתיבה מסולפת. מה שנחשב בגדר דעה, נשאר בגדר דעה ואני תמיד דואג להדגיש זאת. אני מתקשה להאמין שיש באתר מעבר לקמצוץ של אנשים שחוקרים וקוראים מידע על הקבוצה כמוני (מידע המבוסס על עובדות) ולא רק טורי דעה. ואני מציין המון תגובות על הקבוצה עקב כך – כדי לחשוף אנשים למידע שהם לא בהכרח חושפים את עצמם אליו. ובצדק. אותי הקבוצה מעניינת ואותם לא.

הקבוצות שציינת הן בדיוק הסיבה למה בוסטון נזהרת. את גולדן סטייט הנוכחית ואת הקאבס עם לברון אתה לא תנצח אם לא תשאף לבנות משהו שבאמת מסוגל להתעלות עליהן ולא רק בעזרת מזל ומאמץ שעובר את ה-100 אחוז. במצבה של הקבוצה, זה כן נכון לשאוף לחבר בה עוד 2 סטארים ולא רק אחד. זה נכון לא לבצע מהלך שעלול לסכן את כל מה שהם בנו.

לכן, אני בוחר להאמין בדעותיי. לא כי הן אופטימיות. כי הן אוחזות במציאות. לבוסטון י אפשרות ריאלית לבנות אלטרנטיבה לאריות הליגה והיא צריכה לכוון רק לשם. אל תנסה לקפוץ לים סוער, אם אתה מסוגל כרגע לשחות רק בבריכה עמוקה. לא נכון לבנות משהו שבסוף לא ייתן תחרות אמיתית על התואר. זה לא הנרטיב שהמועדון פועל לפיו. זאת עוד סיבה למה הוא עשוי למצוא את עצמו כשונה משאר הדוגמאות הללו והליגה. זה לא רק הנכסים. זה הניהול המצויין (שנמצא בטופ יחד עם הווריורס והספרס) של הקבוצה, זה הבעלים המוכוון מטרה, זה המורשת והידע שהם מחזיקים אצלם.

רנדי אורטון
רנדי אורטון
7 years ago
Reply to  יונתן .S.

יהיה מצחיק ליראות אותם חוטפים סוויפ מהמלך.

המאצ'אפ הזה לא כוחות כמו הווריורס מול הקליפרס

יונתן .S.
יונתן .S.
7 years ago

יצחיק זאת הגדרה מעניינת. מניח שלא רק תגובתך תהיה כזאת בסיטואציה כזאת, אבל כמו שכתבתי כבר (אחזיר לך במטבע לשון דומה) – צוחק מי שצוחק אחרון.

כרגע העתיד של הקבוצה וורוד. הכל יכול לרדת לטמיון בקלות, אבל עצם העובדה שיש להם המון סיכויים להרים מתחרה אמיתית ל-3 אריות הליגה ואולי גם להרים מכך קבוצה דומיננטית לשנים רבות קדימה היא ללא ספק מעוררת השתאות.

לכן, לעומת קבוצות אחרות, אפילו אם בוסטון ראשונים, על הכתפיים שלהם אין באמת לחץ כמו שיש על הראפטורס, הקאבס, הווריורס, הספרס והקליפרס.

תום
תום
7 years ago
Reply to  יונתן .S.

מסכים עם ינון – בוסטון לדעתי מפסידים במאצ׳אפ של סדרה מול קליבלנד, טורונטו ו-וושינגטון.

ושוב, ההחלטה לא ללכת העונה על כל הקופה עם טרייד על ג׳ורג׳ היא מה שתעשה את ההבדל.
בעונה שבה הקאבס נראים פגיעים לחלוטין, חיזוק של ג׳ורג׳ היה מעמיד אותם כפייבוריטים להגיע למפגש מול ג״ס בגמר הגדול. ושם, כמו שהראו הקאבס, הכל יכול לקרות.

עכשיו תגיע התגובה הרגילה של יונתן שיסביר למה הוא היחיד שמבין בענייני בוסטון ואף אחד אחר לא מודע לשיקולים הפנימיים ולהתנהלות הגאונית של דני איינג׳.
אז ככה:
ההחלטה לדחות את ההימור על כל הקופה לשנה הבאה או אחריה, אומר שאתה מאמין שיש יותר סיכוי שאיזאיה תומאס יצליח לחזור את עונת השיא שלו או להתעלות עליה (לא סביר לדעתי), ושאל הורפורד לא יתדרדר ביכולתו (סבירות קטנה), ושבנוסף לכך שהתחרות הקיימת במזרח לא תגבר (אין לדעת), מאשר שטרייד אחד יביא אותם לגמר.

שיקול מוטעה מאוד מבחינתי

יונתן .S.
יונתן .S.
7 years ago
Reply to  תום

תום, אם חשתך מכיווני איזושהי נימת התנשאות, אני מתנצל. אבל אם אתה טוען לסוג של התנשאות מצידי, בגלל שלעומת רוב האתר, אני מעמיק מאוד במעקב שלי אחר הקבוצה, אז הטענה שאני "חושב שאני מבין גדול" לגביהם היא, לדעתי – מוצדקת 🙂

ולגביי המחשבה על כל אותן דעות שרשמת – אינך מתייחס בכלל לכך שבוסטון מחזיקה בבחירה הראשונה בדראפט הקרוב ואולי גם הבא. ובנוסף לכך, לעובדה שביכולתה של הקבוצה גם לבצע טרייד גדול וגם להחתים כוכב גדול בקיץ. ממש pick your poison, בשביל מתחרותיה.
אני לא רואה בתומאס והורפורד המושיעים (ועל big al הסברתי באתר כבר כמה פעמים מה המשמעות שלו בקבוצה ולמרות החוזה העצום, היא לא להוביל אותה בשום קטגוריה ולהראות כמו סטאר בשבילם).

אם רוב המאמנים, ה-GM והאנליסטים של הליגה מאמינים של קבוצה יש יכולת גדולה להרים פה פרוייקט גדול, כנראה שלא כולם עיוורים.

אסכם בלטעון שאיני בוחר להסתכל על בוסטון מתוך משקפיים ורודות. אני מציין עובדות ונשען על דעותיהם של מביני עניין. איני מבסס את דעותיי על סמך המחשבה האישית שלי בלבד.

תום
תום
7 years ago
Reply to  יונתן .S.

תודה על הפירוט בתגובה.
אכן ישנה בד״כ נימה כזאת בתגובות שלך בענייני בוסטון.

לגופו של עניין:
גם אני מקשיב וקורא הרבה אנליסטים שחושבים הפוך – שבוסטון כן היתה להשתמש בקלפים שיש לה כבר עכשיו.

בחירות דראפט גבוהות זה נהדר על הנייר, אבל בפועל הן ממש לא הצלחה מובטחת. וההנחה הסמויה אצלך היא שכל שאר החלקים בבוסטון יישארו ברמה זהה או ישתפרו, בזמן שתוסיף להם עוד אלמנטים שבחרת בדראפט או עשית טרייד עבורם עוד שנה או שנתיים.
לטעמי אלו הנחות לא מבוססות. אם בכל מקרה תעשה טרייד על בחירה בשביל כוכב גדול – למה לא העונה?
ואם אתה לא בונה על תומאס או הורפורד אז בכלל – אתה לא מתייחס למצב הקבוצה הנוכחי שכבר ככה הגיע למקום הראשון במזרח, אלא אומר שיש לך כלים לבנות קבוצה חדשה לגמרי דרך הדראפט (באמצעות בחירות או טריידים). אני לא מבין את זה בכלל. יש לך ביד קבוצה עם חלק אחד חסר כדי להיות קונטנדרית, ואתה מנסה להיות מינסוטה או פילי שבנו מאפס על בחירות דראפט גבוהות (טאונס+וויגינס / אמביד+סימונס+בחירה גבוהה או שתיים השנה).

יונתן .S.
יונתן .S.
7 years ago
Reply to  תום

המחיר שצריך היה לשלם על אותם שחקנים באמצע העונה לא היה מציאותי ומעבר לכך, הבעלים של הקבוצה דיבר בעצמו על הנושא השבוע ואמר – הקבוצות הללו קיבלו מאיתנו מסר ברור שהדרישות שלהן על השולחן.

הן לא יצרו איתם קשר….

אם אתה מציע על באטלר/PG13 את קראודר, סמארט, שתי הבחירות דראפט של ברוקלין ואמיר ג'ונסון ודורשים ממך יותר מזה, מדובר כאן על הגזמה לטעמי ואני בטוח שהרוב יסכימו בכך. אתה לא יכול לפרק כמעט הכל באמצע העונה ולצפות שבגלל שהגרעין שלך עכשיו חזק, שאתה תצליח גם ללא המעטפת סביבו.
הסברתי זאת בעבר ואני די בטוח שעל העניין הזה יש קונטנזוס מסויים: בדד-ליין, המחיר שדורשים על שחקן הוא גבוה יותר מאשר בקיץ או בערב הדראפט. יש מקרים הפוכים לכך כמובן (כמו המקרה עם קאזינס), אך קשה לי לקחת ברצינות מקרים בהם יש כנראה מעורבות לא מקצועית (כמו שהיה עם קאזינס) או מקרים נואשים שדורשים תגובה מיידית (כמו המקרה של נורקיץ' בדנבר).

ולגביי הבנייה בדרך שאני רואה אותה – אתה מסלף את דבריי. אם אני טוען שתומאס והורפורד אינם המושיעים, זה לא אומר שהם אינם חלק מהגרעין שיעזור להביא את הקבוצה אל היעד הנכסף. אבל הם לא המושיעים. זאת עובדה. הם לא יעשו זאת לבד. אני חושב שזה לא רק מזל לנעול את המקום הראשון במזרח, אבל עקב ההתנהלות של הקאבס בסוף העונה, אני גם שם על כך כוכבית מסויימת ומבין שבסופו של דבר לקבוצה יש כרגע סטאר אחד בתומאס, שחקן אול-אראונד טוב מאוד שיוצר מיס-מאצ'ים לקבוצה בדמות הורפורד והרבה שחקני מעטפת שרובם תורמים בצד אחד של המגרש ונראים טוב גם בהתקפה תודות לשיטת המשחק של סטיבנס.

אני אמנם אוהד של הקבוצה, אבל שוב – אני נשען הרבה על קריאה וניתוח של מידע. עובדתית – העונה של תומאס, מבחינה סטטיסטית, מטורפת ולא צפוייה לחזור על עצמה. ומאידך, לא נכון לשער שאין ביכולתו להמשיך לשחק ברמה הגבוהה ביותר. רבים נוטים לחשוב כמוך, בעיקר עקב נתוניו הפיזיים. אני אישית חושב שאחרי 2 וחצי עונות שהוא הראה למה הוא מסוג וכל זאת ללא עוד עזרה של סטאר לצידו, נזקפת לזכותו וראוי לכבד את יכולתו ולהאמין שהוא מסוגל להמון בליגה. אם אתה שם לידו עוד סופר-סטאר סקורר, המשימה הזאת של "לבצע עונת שיא" בכלל מתחזקת בסיכויי ההצלחה שלה. הוא לא צריך לקלוע 29 נק' כדי להיות בעונת שיא. ככה עונת שיא לא נקבעת. היא נקבעת בהשפעה של השחקן על קבוצתו כשהוא על המגרש. יש לו המון מקום לשיפור ואני מאוד סבור על כך שעוד עזרה סביבו תועיל לכך. לגביי הורפורד – הוא צפוי להיות בירידה ללא ספק. ברם, אם אתה מקיף אותו בקלעים כמו את גרין בווריורס, יש לך פה הזדמנות לשחזר את התרומה הסטטיסטית של גרין בבוסטון עם הורפורד, גם אם המס' יהיו נמוכים במידת מה מהמקור. בסופו של יום, גם בגיל 35, גבוה עם יכולת מסירה וקליעה יוצר מיס-מאצ' ליריבה.

בשורה התחתונה – אין פה שום שאיפה להיות מינסוטה. יש פה שאיפה לעשות משהו מיוחד. לעבוד נכון עם הכלים שיש לך. אתה אמרת בעצמך – כרגע הכל נמצא עדיין בשלב הפוטנציה. ואני אחזור ואגיד – לבוסטון יש באמת את האפשרות לעשות כאן משהו יוצא דופן ואם הם מגיעים לגמר המזרח וזוכים בלוטרי, תהיה בטוח שעוד רבים ישימו לב לכך (זאת הייתה הטענה הראשית שלי בתגובה הראשית). לא טענתי שזה מה שיקרה. אמרתי "אם זה יקרה…". וזה היופי בעניין. ומאידך, אי אפשר להתעלם מכך שבידיהם נמצאת אפשרות חד פעמית ומיוחדת במינה.

אישית, אני חושב שהקבוצה לא רחוקה חלק אחד מלהיות קונטנדרית, כי בסוף, גם אם נשים את PG13-תומאס-הורפורד כגרעין הקבוצה, זה לא יספיק מול הקאבס ובהחלט לא מול גולדן סטייט. והקבוצה מודעת לכך. לכן, יש כאן ניסיון מוצדק לנסות ולתמרן בין כל האפשרויות שלך ולהוציא מהן את המקסימום. זה מצב בעל פחות סיכויי הצלחה, אך זאת האופצייה היחידה ששווה מאמץ אמיתי, כי היא היחידה שיכולה לתת לך אפשרות להתעלות על מה שהצליחו לבנות בגולדן סטייט ועל שחקן הדור הנוכחי – LBJ.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
7 years ago
Reply to  תום

לינדון ג'ונסון ??

יונתן .S.
יונתן .S.
7 years ago
Reply to  תום

אגב תום, שכחתי לציין זאת – אני שוב אגיד שאם הרגשת התנשאות מצידי, אני מתנצל (שוב). אבל, אם הינך מרגיש ככה, זה לא בהכרח אומר שאני מתנשא. גם אם מדובר בזמנים שאני מדבר על בוסטון. אני חושב שהרוב יעידו כאן שאיני מתנשא. אני משתדל גם מאוד להיות כזה, כי בסוף איננו מכירים אחד את השני שהדבר הנכון ביותר הוא להתייחס בכבוד לכלל האנשים. לא רק לאלה שיכולים לעשות למענך משהו.

אם אני מפגין ביטחון לגביי דעתי על בוסטון זה כי אני מאמין שאני קורא וחוקר על הקבוצה כנראה יותר מרוב האנשים כאן וזה למה אני רואה את עצמי כשגריר הקבוצה בתגובות. אני בטוח שיש לקבוצה אוהדים רבים כאן ואני לא צריך להיות כזה. ומאידך, בגלל שיש לי לרוב מידע רב לשתף על הקבוצה, אני עושה זאת ובכך תורם מידע לקוראים וגם לאנשים אחרים שלא עוקבים אחריה כמוני ואני עוזר להם להכיר יותר טוב את התמונה המלאה בנושאים הקשורים לקבוצה (כמו פרשת אי ביצוע הטרייד בדד-ליין).

לסיכומו של עניין – אני משתדל לשמור על שיח מכבד ולחשוב שאני מתנשא על כך שאני משתף ידע רחב וניסיון בכדי להסביר את התמונה המלאה לא נחשב מתנשא. אם הינך כן חושב כך, מדובר על דעתך האישית בלבד, אז להצהיר על כך שאני מתנשא אינו עושה איתי חסד.

אחד העם
אחד העם
7 years ago
Reply to  יונתן .S.

בעיני היו חייבים ללכת על ג'ורג או באטלר.
לבנות במשך כמה עונות זה עניין של מועדון, מאמן מיוחד, כוכב גדול קיים והרבה מזל.
ג'ורג באטלר וקוואי הם כנראה מאטי לברון היחידים בליגה (גרין מגן קבוצתי ענק אבל לא מספיק מהיר בשביל זה) כשהייתה הזדמנות היו חייבים ללכת על זה בכל הכח, בפרט שהם כוכבים התקפיים מעולים בדיוק בעמדה שבה כח האש של בוסטון משווע לשיווי משקל לעמדות של תומס והורפורד.

בלי קשר –
יונתן הוא אחד המגיבים העניינים והכי פחות מתנשאים שיש באתר.

יונתן .S.
יונתן .S.
7 years ago
Reply to  אחד העם

קודם כל, מעריך את דעתך הכנה.

דבר שני, אנחנו בסופו של יום יכולים לדון עד שתמצא הנשמה על עניין הטרייד בדד-ליין. אין שחור ולבן במקרה הזה כרגע. בתור אחד שקרא מה היו הדרישות של שתי הקבוצות (שיקגו ואינדי) ולדעת שלמרות המחיר הדי אבסורדי, בוסטון עדיין הייתה מוכנה לדבר איתן אומר שהם לא אילו שהתקפלו. The Vertical, דיווח שאינדיאנה רק בחנה את השוק על ג'ורג' ולכל הגיוני שהם לא חזרו לשיחות של בוסטון. שיקגו האמינה שהיא עדיין יכולה להוציא מההרכב שלה משהו. לכן גם היא לא נענתה כל כך לקריאות. צריך להבין שבסופו של יום, הטרייד לא נפל מצידם וזה למרות מחיר לא מציאותי בעיניי. אני מאמין שע"פ ההופעה בפלייאוף אנחנו נתחיל להבין מה כל אחד מהמועדונים רואה בעתידו קדימה ומשער שבערב הדראפט השיחות יתנהלו בסבב נוסף. בוסטון רוצה לבצע טרייד. זה נאמר מצידו של איינג' וגם מצד הבעלים גרוסבק.

אם אתה מציע חבילה של קראודר, סמארט, שתי הבחירות של ברוקלין ואמיר ג'ונסון וזה עדיין לא מסתדר לך, אתה כנראה לא באמת רוצה ללחוץ על ה-trigger ולבנות מחדש.

אני אישית בוטח בהנהלה של בוסטון שהם עשו המון וכנראה שהיה נכון להשאר כמו שהם באותו הזמן. אני חושב שהיא הכי קרובה ביכולתה השכלית והמקצועית לזו של האשפים בספרס והווריורס ולפי המון דיווחים, הם מחזיקים אצלם במכרה זהב של עוזרי GM ועוזרי VP Executive שמועדונים רבים רצו לחמוד מהם והם בחרו להשאר, בראשם עוזר ה-GM מייק זרן. למה? כי לא רק איינג' – כמעט רוב ההנהחה הבכירה שם יודעת לנהל את המועדון ולנווט את הספינה לחוף הנכסף.

לסיכומו של עניין, אני חושב שנכון לשפוט את מהלכיה של בוסטון בצורה מושכלת יותר רק בקיץ הבא, כשהחוזים של סמארט, בראדלי ותומאס יפקעו. עד אז? חלון ההזדמנויות עדיין פתוח.

אחד העם
אחד העם
7 years ago
Reply to  אחד העם

אגב, אני לא אוהד של בוסטון וגם לא הייתי מעולם. אבל לאורך העונה הקודמת קיוויתי מאד שדוראנט יחתום אצלכם והתבאסתי שזה לא קרה.
האמת – משיקולים אגואיסטיים לחלוטין (שמישהו במזרח סוף סוף ייתן פייט ללברון )

יונתן .S.
יונתן .S.
7 years ago
Reply to  אחד העם

אני חושב שהרבה קיוו כמוך וגם הם לא אוהדים של הסלטיקס. אגב, דוראנט טען בעצמו שהוא מאוד התקשה להחליט בין השתיים והן היו הפיינליסטיות. הדבר שהכריע מבחינתו, היא העובדה שהוא ראה שגולדן סטייט לא זכתה באליפות וכנראה שאם יגיע לשם, הוא לא יגרע מיכולת הקבוצה והוא יוכל לעזור לה. אם הם היו זוכים, הוא טען שהוא היה בוחר לבוא לסלטיקס.

אין ספק שהוא הכוכב שאולי היה הכי מתאים להם בקבוצה. אני לא רואה אף אחד מהשחקנים החופשיים הקיץ מישהו שיתאים לקבוצה יותר ממנו לביצוע טרייד בהחלט פחות תורם מהבאת שחקן חופשי, עקב איבוד הנכסים לצד השני במהלך מסוג כזה.

אני מאמין שכל דבר הוא לטובה. לא בגלל כח עליון, אלא כי גישה כזאת תורמת לך למצוא במקרים לא טובים את הדרך הנכונה ללכת בה. גישה יוצרת מציאות לא פעם. לכן, אני מאמין שזה יהיה לטובה בסוף, אם בוסטון ידעו לנצל בסוף את ההזדמנויות שיהיו להם.

חצבני
חצבני
7 years ago
Reply to  יונתן .S.

ביג אל זה הכינוי של אל ג'פרסון. הורפורד לא כזה גדול כדי לקבל ניק כזה

רנדי אורטון
רנדי אורטון
7 years ago

מישהוו כבר קרא את "שיבת המלך"???

Ish (פרש #2)
Ish (פרש #2)
7 years ago

כן. הטבעת בסוף מותכת בהר געש.

גמביט
גמביט
7 years ago

גנבת לי את הבדיחה ועוד בהבדל של שניות 🙁

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
7 years ago

חיחיחי..

גמביט
גמביט
7 years ago

לא. אבל ראיתי את הסרט ובסוף גולום נופל עם הטבעת להר געש

Avi
Avi
7 years ago

הצתרפתי יצא לי קליבלנד עם גולדן
בגמר וגולדן אלופה

איתי
איתי
7 years ago

תודה רועי! הצטרפתי כמובן וינון – עשיתי בראקט אחד עם הלב ואחד עם הראש….. עכשיו רק מקווה לא ליפול סופית עם שניהם חחח

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
7 years ago

תודה רועי. 4-1 לס"א על טורונטו בגמר.

עידן עופר
עידן עופר
7 years ago

תודה רועי.

ספלאש
ספלאש
7 years ago

תודה! רק לוודא, אז הפלייאוף מתחיל בעשר בערב במוצ"ש? במשחק של קליבלנד?

המשגיח
המשגיח
7 years ago
Reply to  ספלאש

כן

no funny shtuff
no funny shtuff
7 years ago
Reply to  ספלאש

לא.
8 שעון ישראל

no funny shtuff
no funny shtuff
7 years ago

רק חמור קופץ בראש. אכן מתחיל ב-22:00.

גיא
גיא
7 years ago

שימו לב להימור הפרוע, בוסטון אלופה!

חוזרת מפיגור 3-1 בגמר נגד הלוחמים. גרין מורחק לאחר שחובט באייברי בראדלי בגלל הצגה של סמארט מלך הפלופים.

פינקי
פינקי
7 years ago

אני כנראה היחיד שיהיה עם ההימור הזה (כי זה הימור עם סבירות אפסית), אבל הלכתי על שחזור גמר 2007, עם אותה תוצאה בדיוק.

פינקי
פינקי
7 years ago

מבחינת איכות זה אפילו עדיף.
רק שהלברונס יהיו כאן עם המדים הלא נכונים…

פינקי
פינקי
7 years ago
Reply to  פינקי

אופס, התבלבלתי עם 2014, שחזור של 2013 לא תופס בשום צורה, הלב שלי לא יעמוד בזה שוב…

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago

אצלי העיזות פתרו הכל לפי תנועות האוזניים

יונתן .S.
יונתן .S.
7 years ago

פיטורי רוב האניגן –

אני אישית חושב שלא נכון לשמוח לאיד על פיטורי אדם מעבודתו, אבל זה מהלך נכון יותר מפיטור ווגל. לא היו לו את הכלים הנכונים ופעם אחר פעם במהלך 5 השנים בתור GM באורלנדו, לא ראיתי שבוססה גישה במועדון ויעדים אליהם הם מכוונים.

זו הייתה עבודתו הראשונה בתור GM, לכן אני מקווה שהוא הפיק ממנה את המיטב ונאחל לו הצלחה בהמשך למציאת עבודה חדשה שבא יצליח גם להתרומם.

הדבר הקשה יותר לדעתי (שבסוף המאמן תמיד סובל ממנו יותר) הוא שיתמנה עכשיו GM שהוא ופרנק ווגל לא יהיו באותו ראש והראייה שלהם על עתיד הקבוצה וההווה שלה מאוד שונות. זה מצב שמחזיק לקבוצה ומקווה שהם לא יחוו זאת.

כרגע הם בפרשת דרכים וכדאי להם למצוא את הדרך הנכונה לפנות בה, כי עוד פנייה לא נכונה והם ימצאו את עצמם היכן שפילי וברוקלין היו עד לפני כמה שנים. פילי ניצלה כנראה, עקב תושייה רבה של ה-GM (אפשר לומר בהחלט שאינה ספורטיבית. עליה הוא גם איבד כנראה את עבודתו). ברוקלין לעומת זאת, עדיין בקרשים.

נסכם בבקשה לבעלים – רק אל תעשה את ההחלטה התמוהה ותקבע מאמן + GM בקבוצה. אנחנו כבר צופים איך זה הסתיים וסך הכל חבל לנו על המועדון. זה לא שיש לכם קהל שונאים רחב כמו לפרנצ'ייז אחרים. תודה.

רועי ויינברג
רועי ויינברג
7 years ago
Reply to  יונתן .S.

מסכים עם הכל. הייתי נותן לווגל להיות מעורב בבחירת המנג'ר כי הוא יודע לגרום לקבוצה להצליח, והניגן כנראה לא. אבל אני לא חושב שזאת תהיה העבודה האחרונה שלו בליגה, בין אם כמנג'ר ראשי או כעוזר בקבוצה כלשהי.

John
John
7 years ago
Reply to  יונתן .S.

מילים יפות.

גיא הרשע
גיא הרשע
7 years ago

סבירות גבוהה, גבוהה מאוד אפילו, שהבראקט שלי יוציא אותי טמבל מושלם –
קליפרס נגד הקאבס בפיינלס.

The Comedian
The Comedian
7 years ago

הבארקט שלי הוציא אותי מאוכזב (קשות אם יתממשו) עם קבוצתו של לפלופ מנצחת בחמישה משחקים את כל הסדרות כולל את קרקס השלשות של גולדן סטייט (יוסטון הם אצלי ליצני השלשות בראשות ליצן המלך שהוא הreal MVP שלי)

John
John
7 years ago

חצאי גמר איזוריים:
בוסטון וושינגטון
קליבלנד-טורונטו
יוסטון-סן אנטוניו
ג"ס-קליפרס

גמרחם אזוריים:
וושינגטון-קליבלנד
ג"ס-יוסטון

גמר: קליבלנד-ג"ס
אלופה ג"ס ב7 משחקים

עידן
עידן
7 years ago
Reply to  John

חצאי גמר איזוריים כמו שלך

גמרים איזוריים

בוסטון-קליבלנד
קליפרס-סן אנטוניו

גמר-קליבלנד מנצחים את הקליפרס ומשיגים ריפיט לצערי

אני לטובת הוורירס אבל זה מה שאני חושב שיקרה

no funny shtuff
no funny shtuff
7 years ago

האם קרה מתישהו בהיסטוריה של הליגה שבפלייאוף תמיד ניצחה בסדרה המדורגת הבכירה? (כלומר, פלייאוף ללא הפתעות, חלק כמו הטוסיק של טראמפ [מלאניה, כמובן]).

no funny shtuff
no funny shtuff
7 years ago

למרות שלפעמים "מדורגת בכירה שמנצחת" זו הפתעה-

זו תהיה הפתעה רבתי אם בוסטון תנצח את קליבלנד בסדרה.

Mbk
Mbk
7 years ago

1997
כל הביתיות ניצחו עד לגמר בין יוטה לשיקגו
מאז תמיד הייתה קבוצה שעברה ללא ביתיות
לברון ״הרס״ לא מעט פעמיים לראשונה במזרח

יונתן .S.
יונתן .S.
7 years ago

דיווח באתר הרשמי של הליגה (הדיווח הראשוני שייך לראמונה שלברון ויאן בגלי מ-ESPN) – פיל ג'קסון נשאר בשנתיים הקרובות בניקס, לאחר שהבעלים דולאן ניצל את אופציית הארכת החוזה שהייתה לג'קסון.

מופתעים?

האמת שאני כבר לא יודע אם אני מופתע או לא, כי המועדון הזה הגיע למצב שכמעט שום דבר שיקרה שם כבר לא יפתיע אותנו.

אם אני צריך לנתח טיפה לעומק את ההגיון במהלך, אז אגיד לעצמי שאולי זה טוב שתהיה קצת יציבות במועדון הסורר הזה וגם אם זה אומר ללכת על ג'קסון ומגרעותיו, לפחות המועדון בחר בדרך ללכת בה.

מה ההשלכות? זה כבר יצא בכל מיני דיווחים עם ציטוטים של אנתוני, אבל די ברור לרובנו שאם ג'קסון נשאר, אז כנראה שאנתוני לא. קשה לי להאמין שהיחסים ביניהם ניתנים לגישור אחרי השחזת החרבות הפומבית שנעשתה במהלך העונה ביניהם. יהיה מעניין לראות מה יקרה עם המועדון בקיץ. אני מניח שאם אנתוני עוזב, כך גם רוז, אך הניקס עדיין יהיו תקועים עם החוזים של קורטני לי וג'ואקים נואה. החוזה של אנתוני כל כך גדול, שהעברתו בלבד הינה מסובכת מבחינת התאמה כלכלית בין קבוצות, אז קשה לי להאמין שהם יצליחו למסור איתו את אחד מהם. בכל אופן, כנראה שהניקס הולכים על Full-Triangle בפילוסופיית המשחק. עדיף את זה מאשר שילוב לא מוסבר בין שיטתו של הורנסק וג'קסון. זה היה מביך לכולם וגם אם זה לא יילך והשיטה לא תעבוד להם, שוב – לפחות הם בוחרים ללכת בכיוון מסויים וזאת התקדמות.

לסיכומו של עניין, כנראה שג'קסון מוכיח במהלך הזה שהוא בעל הכח במועדון עכשיו והמושכות נמצאות בידיו, לאחר שבהארכת החוזה שלו, דולאן שם אותן בידיו. אני אעקוב אחר המתרחש במועדון בקיץ. יהיה מעניין לראות איזה שחקנים יגיעו ואיך הם מתכננים לבנות לעצמם תוכניות משחק.

Ish
Ish
7 years ago

היה צריך להיות מפוטר בלי קשר

גיא
גיא
7 years ago

נתתי הימור משוגע

זיו
זיו
7 years ago

מיילס בריגס חוזר למישיגן סטייט.
עבור הקינגס זה מכה, כי הם צריכים רכז וסמול והנוכחות שלו בדראפט הייתה מסדרת אותם.
בדראפט הזה הוא היה בחירה 8-14 בדראפט של שנה הבאה הוא בחירה טופ 5 וגם בכל דראפט אחר.
הקינגס עכשיו בבעיה כי עמדת הצורך המיידית היא סמול ואחריה רכז ואחרי שלושת הכוכבים , גקסון, טאיטום ואיזאק יש נפילה רצינית באיכות השחקנים.
הבנתי מהמוקים ומאתר האוהדים שהם מאד אוהבים את גרט אלן ורואים בו פאואר פורוורד בנבא.
לקינגס יש מקום אחד גם בעמדות הפנים, למרות שזה פחות צורך , אם הם אוהבים את אלן אני מאמין שהם יקחו אותו וינסו בסמול אופציות אחרות כמו אולי להחתים את גיי לחוזה ארוך טווח חדש או להסתפק בינתיים בפילר עד שתיהיה הזדמנות.

במידה והם יקחו את אלן אשמח אם הם יקחו גם את חברו לקבוצה מטקססס אנדרו גונס מהסיבוב השני.

יונתן .S.
יונתן .S.
7 years ago
Reply to  זיו

זיו, מסכים איתך לגבי הניתוח על הקינגס כאן, אבל לקבוע מראש שבריג'ס יהיה בטופ 5 שנה הבאה היא הסקה שגוייה בעיניי. על סמך מה אתה מבסס זאת? כי הוא היה בטופ 15 ובגלל עוד שנה, אז הוא ישתפר? יש שחקנים שעשו את אותה החלטה ומניית הדראפט שלהם ירדה. גם העובדה שמישהו סטייט תהיה טובה יותר לא מבטיחה לו כלום. הדראפט עשוי להתגלות גם כחזק יותר משל השנה. כרגע אי אפשר לדעת זאת. יתרה מכך, הדבר היותר קריטי היא העובדה שהוא נשאר עוד שנה והוא יהיה מינימום בן 20 בערב הדראפט לקבוצות רבות לפעמים נוטות לבחור שחקנים צעירים יותר, בטענה שהם בעלי יותר אפסייד. אני חושב שפשוט צריך לחכות ולראות אם ההחלטה הזאת תשתלם או לא. יש לה יתרונות וחסרונות, אבל אני אוהב את העובדה שהוא נשאר, כי זה יכול לתרום לו בלהפוך לשחקן שלם יותר ואולי ישפר גם את יכולות המנהיגות שלו.

נחכה ונראה מה ייצא

יונתן .S.
יונתן .S.
7 years ago
Reply to  זיו

אגב – ההסכמה לגביי הקינגס נוגעת רק על האפשרות לנסות לקחת את ברידג'ס.

על עניין הפאוור פורוורד אני חושב אחרת ממך. רק הדראפט האחרון הם בחרו הם לאסיבייר. הוא צריך זמן משחק בשביל להתפתח ומבחינת אפסייד בלבד, הוא מהמובילים ב-class שלו.
נוסף על כך, יש להם כבר את קאולי סטיין ופאפאיאניס הצעיר בעמדת הסנטר ואת קופוס הוותיק ואנתוני טוליבר הוותיק. כל אחד הוא סוג של מנטור לצעירים בעמדת הפנים שלו. לדעתי, הקינגס מאמינים שצריך לנסות את מה שיש להם שם, אלא אם ניתן להביא לשם כשרון הרבה יותר גדול מהם ולא צפוי שאחד כזה יהיה בדראפט הזה הקיץ + הם לא בוחרים כנראה בטופ 5.

לסיכומו של עניין, הקינגס דווקא הוכיחו לא פעם יכולות טובות בזיהוי כישרונות בדראפט. נוסף על כך, אני מאמין שאם הם יבחרו בשחקן, העדפתם תהיה ל-SF או רכז (עדיפות השנייה). זאת בכדי להמשיך בתהליך ההצערה של החבורה + קיצוץ גובה תקרת השכר של הקבוצה ע"ח קוליסון או גיי.

zivo
zivo
7 years ago
Reply to  יונתן .S.

בעידן דיואץ הקינגס בוחרים טוב.
יש להםמצוות שמשלב אולד סקול ואנליטיקס שעושה עבודה טובה.

משתי בחירות לוטרי ומרקו בלינלי הם הביאו בשנתיים האחרונות חמישה שחקנים ראויים בכללם בוגדנוביץ הנהדר מפנרבחצה שיבוא שנה הבאה ועוד בחירת סיבוב שני של פיניקס עתידית.

ווילי קאולי סטיין מאז פגרת האולסטאר עם הגנה טובה וממוצעים של 15 נקודות 10 ריבאונד 2.5 אסיסטים וחסימה פר 36 דקות.

bobby
bobby
7 years ago

וואלה, לאחר שב-2015 יצאתי מקום 1 בבראקט (ביחד עם עוד משתתף שאם אני לא טועה קראו לו סנטה, לא יודע אם הוא עוד בכלל קורא ומגיב עוד באתר), ושנה שעברה כלל לא השתתפתי,
החלטתי לנסות את מזלי שוב השנה.
הפעם העזתי קצת לחלום ולהמר על יוסטון כאלופה. האם אני באמת חושב שיש לבראקט שלי צ'אנס? לא בטוח, אבל בסופו של דבר, כל עוד לא מהמרים על כסף ואין מה לאבד, אז למה לא לפרגן להם בהימור? 🙂

שיהיה בהצלחה!

פה איתמר
פה איתמר
7 years ago

אטלנטה כל הדרך לנצח את הקאבס בגמר המזרח ולהפסיד בגמר לווריורס.

יונתן .S.
יונתן .S.
7 years ago

ועכשיו יש להם שחקן פחות לשים על קוואי

ת'אנדר
ת'אנדר
7 years ago

עשיתי בראקט והצטרפתי לליגה של HOOPS אבל אני לא מופיע ברשימה של המשתתפים.
בעמוד הראשי כן כתוב שאני בתוך הליגה.
זו בעיה?

ת'אנדר
ת'אנדר
7 years ago

אוקיי
תודה

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
7 years ago

אמארה חושב שלברון יקח. מצד אחד אני מעריץ שלו מצד שני… לא בדיוק השחקן שיודע איך להשיג אליפות

עומר
עומר
7 years ago

לכדור הכתום יש יותר משתתפים, אז איך אתם הגדולה בארץ?

עגל
עגל
7 years ago
Reply to  עומר

בשנה שעברה לבראקט של הופס היו הכי הרבה משתתפים

Mbk
Mbk
7 years ago
Reply to  עומר

לא מכיר את המספרים של העונה אבל הבראקט של הופס היה עם מספר משתתפים הגבוה ביותר בשנה שעברה
אם יש אתר עם כמות משתתפים גדולה יותר אז כל הכבוד להם
נעשה מאמץ להגיע שוב לפסגה השנה או בשנה הבאה

רועי ויינברג
רועי ויינברג
7 years ago
Reply to  עומר

הכדור הכתום לא עוש

רועי ויינברג
רועי ויינברג
7 years ago

לא עושים בראקט

רביד אראל
רביד אראל
7 years ago

עוד מישהו ראה איך מומי קרא לבראקט שלו?

דינגו
7 years ago

זה ההוא עם נחשים מעל עיזים?

רביד אראל
רביד אראל
7 years ago
Reply to  דינגו

לא שאי ראיתי, השם של הבראקט שלו הוא "אין על סילבי".

The Comedian
The Comedian
7 years ago

וואו רועי ריספקט 345 משתתפים וממשיך לגדול

Kidd
Kidd
7 years ago

הי רועי. יצרתי בראקט לפני תחילת הפלייאוף אבל פתאום שמתי לב שלא הצטרפתי לקבוצה.
יש מצב לצרף אותי?